Det är lixom så det alltid slutar !

Jag lovade ju att berätta om min smakupplevelse jag fick igår gällande våfflor, glsss & balsamvinäger. & vet ni vad?! Det var faktiskt gott!! Det söta från glassen, det frasiga från våfflan & det syrliga från b-vinägern. & i vanlig ordning då det ska provas något nytt här hemma så drar C gärna till med något extra. Så när han serversde efterrätten så låg där en avokadoklyfta !!?? Om ni frågar mig så var den kombinationen inte god, så jag plockade bort den. Men C gillade kombinationen. Så jag kan varmt rekomendera er att testa .. ( utan avokado ) 
 
 
Något som jag har fått dille på är, turkisk youghurt m hallon, blåbär & honung. Alltså jag kan äta d till lunch & middag. Eller jag kan äta det jämt. MEN det kommer väl som vanligt bli så att jag föräter mig på det. Det är lixom så d alltid slutar.. 
 
 
Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan & titta på Skogen. Det är en fransk serie på Netflix. Den är bra & passar en ensam & lat söndag som denna. ( & så måste jag passa på att njuta av lugnet medan dom andra är på fotbollsmatch. ) Så det är bara hundarna som är hemma & snarkar. Alfred vår hane han är kungen på att bre ut sig i soffan.  
 
 
Ja ni ser ju ... 
1 Wifeey:

skriven

Fel adress som sidan gav själv hmm

Ser riktigt gott ut
Håller med dig, förstår inte heller dedär med avokado på haha

Härlig sovstil er vovve har haha

Svar: Ja du måste prova, låter inte som en bra kombo direkt 😂 Jo det där att sova hursomhelst & varsom är hans grej 👋🏼
jagochmami.blogg.se

Kommentera här: